Je našim prianím, aby nákup v  e-shope bol pre vás jednoduchý a prehľadný. Jednoducho aby to neboli žiadne starosti, ale iba príjemná vec. Tomu sme sa snažili prispôsobiť celý obsah stránok. Na tejto stránke nájdete zoradené kroky od výberu tovaru a jeho vkladanie do košíka, až po zvolenie spôsobu platby a dopravy.

Dočítate sa tu tiež, čo by ste mali urobiť, keď k Vám domov dorazí zakúpený tovar. Nezabudli sme ani na prípad, čo keď sa niečo pri nákupe nepodarí a vy nebudete spokojní. No a keď tu nenájdete odpoveď na vašu otázku, spýtajte sa nás priamo. Radi vám pomôžeme!

Ako rýchlo objednaný tovar dostanem?

Objednaný tovar Vám doručíme spravidla do 3 pracovných dní. V našom e-shope zobrazujeme len výrobky, ktoré sú aktuálne dostupné. Pokiaľ je vami objednaný tovar k dispozícii priamo na našej predajni v Bratislave, Trenčíne alebo Košiciach a zvolili ste si osobný odber, môžete si tovar vyzdvihnúť ešte v rovnaký deň. V prípade, že ste si zadali dodanie tovaru prostredníctvom kuriéra, vašu objednávku začneme baliť takmer ihneď po prijatí objednávky a zásielku čo najskôr odovzdáme prepravnej službe. Jednoducho nebudeme váš balíček zbytočne zdržovať.

Koľko zaplatím za dopravu?

Ak chcete, aby sme vašu objednávku doručili prostredníctvom kuriéra, tak za poštovné zaplatíte 3.60 eur. Pri hodnote objednávky vyššej ako 40 eur je poštovné zdarma. Pri osobnom odbere na našej predajni takisto neplatíte poštovné.

Môžem tovar vrátiť, ak s ním nebudem spokojný (á)?

Nemajte žiadne obavy. Pokiaľ si svoj internetový nákup rozmyslíte alebo sa vám zaslaný tovar nebude páčiť, môžete nám ho do 14 dní vrátiť, bez toho aby ste nám museli vysvetľovať prečo. Stačí len, aby bol tovar nepoškodený a v pôvodnom obale.

Dodávate objednaný tovar aj do iných krajín?

Je nám ľúto, zatiaľ zasielame iba na adresu na území Slovenskej republiky.

Môžem zaplatiť v inej mene?

Všetky transakcie prebiehajú v eurách. Zaplatiť teda môžete len v eurách.

Sú moje osobné údaje v bezpečí?

Stručne: čokoľvek sa o vás dozvieme (vaše meno, emailovú adresu, kontaktné údaje či pár základných anonymných cookies), používame výlučne na spracovanie vašej objednávky, prípadne pre zlepšenie funkcie týchto stránok. Nič z týchto údajov nepoužijeme na marketingové účely a neposkytneme ich žiadnej tretej strane (s výnimkou prepravnej spoločnosti). Inými slovami, podľa nášho najlepšieho svedomia vašim údajom nič nehrozí. Viac nájdete v časti Ochrana osobných údajov.

Ako si počínať pri nákupe?

  • Z ponuky tovaru alebo pomocou vyhľadávania si vyberte tovar, ktorý si chcete zakúpiť, a kliknutím si otvoríte jeho detail.
  • Pomocou tlačidla “Pridať do košíka” ho vložíte do svojho nákupného košíka, ktorého obsah sa vám ukáže v pravej časti obrazovky.
  • Pokračujte v nakupovaní, čo srdce ráči.
  • Pokiaľ pri výbere došlo k omylu alebo chcete niečo zmeniť, svoj výber môžete upraviť v košíku, do ktorého sa dostanete kliknutím na ikonku v hornom menu napravo.
  • V ktoromkoľvek kroku môžete zmeniť objednané množstvo alebo celú položku odstrániť.
  • V prehľade košíku sa zatiaľ zobrazuje cena bez dopravy. Táto suma sa doplní po tom, čo si zvolíte spôsob dopravy.
  • Pred odoslaním objednávky teda uvidíte celú výslednú sumu, ktorú vám budeme účtovať.

Prejdite k pokladni …

Akonáhle máte v košíku všetko, kliknutím na tlačidlo “Skontrolovať a objednať” prejdite do pokladne. Tam si na jednom mieste zvolíte všetky ďalšie možnosti nákupu. Všetko je prehľadne usporiadané do niekoľkých oddielov:

  • Fakturačné údaje, kde si vyplníte vaše osobné údaje ako meno, priezvisko, fakturačnú adresu, telefónne číslo a emailovú adresu. Na e-mailovú adresu vám neskôr pošleme potvrdenie o nákupe. Táto adresa zároveň bude slúžiť k tomu, aby sme vás nabudúce poznali. Ak si želáte tovar poslať na inú adresu ako je fakturačná, zaškrtnete políčko „Odoslať na inú adresu?“, kde vyplníte dodaciu adresu.
  • V druhom stĺpci nájdete informácie o vašej objednávke, aby ste si ich mohli skontrolovať.
  • Ak je všetko v poriadku dokončite nákup stlačením tlačítka „Objednať s povinnosťou platby“.

Čo bude nasledovať …

Potom už len počkáte, kým u vás zazvoní kuriér – alebo v mailovej schránke cinkne správa o tom, že váš tovar je pripravený na vyzdvihnutie. O všetkých týchto krokoch Vás budeme informovať e-mailom.

Niečo k bezpečnosti Vašich údajov …

Toto vám musíme podľa zákona povedať: Uzatvorením kúpnej zmluvy dáva kupujúci predávajúcemu súhlas so spracovaním svojich kontaktných údajov a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré kupujúci uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre našu potrebu a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou prepravcu. Podrobne sa o spôsobe, akým nakladáme s osobnými údajmi, dočítate v časti Ochrana osobných údajov.

Ako na reklamácie

Snažíme sa ponúkať len veci, ktoré budú slúžiť tak, ako majú. Nie vždy sa to však podarí na sto percent … Ak sa teda stane, že zakúpený výrobok je chybný, môžete ho reklamovať nasledujúcimi spôsobmi:

Osobne na predajni

Reklamáciu môžete uplatniť osobne na akejkoľvek našej predajni. So sebou si vezmite reklamovaný výrobok, číslo dokladu o kúpe alebo objednávky a príslušenstvo k reklamovanému výrobku.

Cez reklamačné oddelenie Madal Bal

Naše reklamačné oddelenie prináša vyšší komfort, flexibilitu a rýchlosť pri riešení vašich reklamácií. Preto vám odporúčame využívať jeho služby. Chybný tovar pošlite poštou či prepravnou spoločnosťou na adresu: Madal Bal s.r.o., Pod gaštanmi 4F, 821 07 Bratislava.

Ak budete tovar zasielať poštou či prepravnou spoločnosťou, musí balík obsahovať sprievodný list so zoznamom tovaru, s presným popisom vady a platnými kontaktnými údajmi. Je nutné priložiť doklad o nákupe tovaru.

Vybavenie reklamácie – reklamáciu riešime v čo najkratšom možnom termíne, najdlhšie však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku.

Čo robiť, ak je zásielka poškodená

To je mrzuté, ale stať sa to môže. Vždy prosím skontrolujte zásielku hneď pri doručení. Zákon hovorí: “Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, príp. Poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.

Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru až po odchode prepravcu, neodkladne nás kontaktujte pomocou kontaktného formulára (uvádzajte prosím číslo balíka, číslo nákupného dokladu, čo konkrétne nie je v poriadku a v neposlednom rade tiež kontakt priamo na seba a fotodokumentáciu poškodeného balíka). Náš pracovník vybavujúci škody vás bude do 24 hodín informovať o ďalšom postupe. Ak škodu nenahlásite do 3 dní od prevzatia zásielky, je bohužiaľ možné, že vaša reklamácia bude prepravcom zamietnutá.

A nakoniec ešte odkazy na pár nudných, ale dôležitých textov, ktoré to všetko popisujú jazykom právnikov…

Close Menu
×
×

Košík